surroundsystem, check

halloj! pappa och jag har börjat fixa till allt som jag skulle fixat i mitt rum för länge sen. I morgon kanske jag ska börja måla lite eller så blire att fixa nya lampor till rummet. lite mys belysning! hih... idag hade han köpt surroundsystem till mig och de funkar skitbra! kommer bli lite rädd när jag ska se på skräckfilm haha.

Jag invigde surroundsystemet med att se Justin Biebers film, never say never. Jag och syrran hyrde den men vi kom ju på att hon inte ska vara hemma ikväll eftersom hon fortfarande håller på att fixa i hennes lägenhet så jag såg den med mamio och pappio :) .. men den var helt okej! :) blev lite små kär faktiskt, hahah ♥


Kommentarer
Postat av: elin

du borde visa bilder på ditt rum :)

2011-08-06 @ 13:23:08
URL: http://wahhlgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0