stuck in the moment with you...

hallojsan, igår fyllde min syster åt som sagt. Vi hade det jätte mysigt hemma hos dom sedan gick vi ut och åt... de var också mysigt förutom när en liten unge fick en matbit i halsen. Jag och mamma såg när ungen svallde kötbiten och sedan slutade han andas, hans farsa håller upp honom och slår till honom på ryggen men ungen bara hänger i hans händer och säger inget han rör inte ens på sig. Då skrek en som jobbade på restaurangen "ring ambulansen" så farsar börjar få panik och ungens morsa är i chock eftersom hon typ bara satt där. Min pappa hoppar upp.. han av alla! han tar ungen och håller honom mot sig innan han trycker till hårt vid ungens revben och då kommer kötbiten upp. killen kan andas igen och alla klappar händerna.
de var ju bra att ungen överlevde och allt, men det som störde mig mest var att ett par tanter satt och skrattade när ungen slutade andas och bara låg där. jävla tanter...

aja, efter det gick vi hem till gina och patrik igen, vi laddade snabbt ner fast five och såg på den... Idag har jag tagit tid för mig själv. Duschade i två timmar och gjorde allt. Jag har målat naglarna och gjort en massa. jag har också sovit ut också eftersom det här var sista dagen innan skolan.
Skola i morgon, känns väl... annorlunda x), men super kul!! ♥


Kommentarer
Postat av: elin

vilket gymnasium kom du in på? :)

2011-08-22 @ 14:55:24
URL: http://wahhlgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0