spakvällen

´vaknade precis! och måste säga att min dröm var fan fantastisk! jag trodde verkligen när jag vakna att den var sann också men jag blev lite besviken när jag insåg att allt i drömmen inte hade hänt :(... haha, guess who's got Bieber fever...

spakvällen igår var hur kul som helst! vi åkte till centrum jag och kicki, tog en kaffe innan vi köpte ansiktsmask och naglack och en massa gott. Vi köpte dipp och grönsaker, men vi åt inte upp melonen så ska ta lite nu som frukost, mums!
hade det bäst med dig igår kicki! haha massa skratt, älskade vår kommentar på filmen, hon feees av glädje! hahaha

nu ska jag ner och ta lite melon som sagt kanske någon macka också, sen blire att börja fixa i mitt rum, och med fixa menar jag städa -.- boring!♥


Kommentarer
Postat av: din hemliga beundrare

hahaha FEEES AV GLÄDJE! :D

2011-08-18 @ 19:01:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0