och mitt hjärta bankar.. det tar aldrig slut, bang bang bang, och jag älskar dig..

hola! hure läget? allt är super med mig! vi fick våra mac datorer idag, så najs! och våran ipod fick vi också, riktigt härligt faktiskt.. efter en lång lektion av allt om datan så tog jag och Cornelia bussen till station och åt lunch på kina restaurangen, det var riktigt gott, åt ju ingen frukost.
äntligen fredag, T.G.I.F :D kan man ju säga igen! .. ikväll blire att träffa grabbsen och ha det chill, ica och sedan en film med en massa godis hoppas jag på! hehe... men innan jag träffar dom så ska jag träffa krillan på station, vi ska köpa en present till gina, sen ska jag dra hem och fixa mitt rum för nu tänkte jag slappa lite framför min nya data! hihi... ah det var nog allt som jag tänkte skriva om, tjingeling! ♥


Kommentarer
Postat av: Jonte

söt <3

2011-08-27 @ 11:20:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0