måndag, tisdag...

hallojsan! har haft fullt upp i nya skolan så har inte skrivit ... men första dagen var bara igår (måndag) .. de gick jätte bra, har en skön klass heh :) .. men jag hade otur första dagen med att komma till skolan, fyfan vad sur jag var på allt den morgonen! .. kort sagt så vaknade jag inte i tid utan jag vakna av att mamma ramlade i trappan och började blöda.. sen öste det med regn och jag hade inget paraply... jag springer till bussen och väntar... och väntar, men den kommer inte. tåget ska gå två över hel och den var 55 ... jag sprang i regnet hem till markus vilket är en bit bort från mig.. där hämtade Eriks mamma och erik upp oss och sedan oliver. shit vilken morgon, men sedan blev allt bra! ... känner en i klassen som jag typ gått med sen dagis men annars är jag solo, nu känner jag fler dock, och de e awesome! :)

nu ska jag duscha och så, sen blire att äta och sedan kanske se lite på teve innan sängen kallar, i morgon ska vi "leka" med treorna och tvåorna haha, kommer bli kul/pinit.. ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0