långt inlägg...

hallojsan! har inte sktivit på länge känns de som, så här kommer de text:

efter att jag hade klipptmig åkte jag och syrran hem till henne, men patrik och hans kompisar gjorde för mycket ljud när de spelade så vi gick snabbt ner till råsunda filmstad och såg bridemaids, hehe den var lika bra igen. så vid typ elva kom vi hem efter en mysig kväll. Vi gjorde lite pasta och gick sedan ut med bamse på en lång promenad.

igår när jag kom hem från syster åt jag och sedan fixade jag mig för utgång. Vi träffades några stycken och gick ner till sanda för att mysa vid en brasa och dricka lite. Men det blev ändå en tidig kväll igår.

Idag sov jag länge, så himla skönt! sen mötte jag kicki och danni och sedan elin i centrum för en fika. jag köpte också ett par dream jeans! underbara jeans måste jag säga! hih. nu ska jag chilla lite och sedan ska jag ringa grabbarna för att ha chillkväll, har lust att tjocka mig med chips ikväll! gott gott.

neh nu blev det lite långt det här inlägget, ska nog titta lite på Buffy och sedan göra mat, flygande jacob super gott! fan va bra med måndag! haha ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0