12e augusti 2011

halloj! :D sitter och kollar på buffy the vampire slayer! :D heh, idag har jag och mamma tagit en sväng till väsby centrum :) vi har köpt lite saker till skolan och sedan shoppade vi lite, jag köpte en klänning/blus och sedan en skjorta från salt. Sen köpte jag också lite underkläder + strumpor haha..

ville också säga att igår när jag och danni gick på bio hade vi de as kul! vi skrattade typ hela dagen åt allt möjligt. Speciellt filmen! fan va bra den va, alla satt och skrattade typ hela tiden, den var awesome! heh... vi hade det mysigt när vi åt lunch och tog en latte också :)

nu ska jag ringa grabbsen, de skulle lana ikväll så jag stannar nog hemma. haha, neh men jag och pappa ska fixa lite i mitt rum :) härligt härligt ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0