måste skriva av mig lite

det är inte riktigt klokt, måste nästan skriva av mig lite. Asså jag och kickan tänker bara på turkiet! vi har planerat så himla mycket som vi ska göra, snart är det bara tre månader kvar och det går ju skit snabbt! hihi..
det ända som är synd är att vi inte kan lägga in alla bilder direkt på bloggen efter en kväll för kommer inte ha internet med mig, men vi ska bomba med foton! sen ska vi ha ett album och grejjer! neh asså just nu går allt bra för mig, förutom två saker, men dom ser jag förbi! hehe. neh men det är sjukt hur kul vi kommer ha. så innan ska vi ut och shoppa lite klänningar.. mina föräldrar får flipp varje gång jag nämner det nu. jag pratar om det 24/7 haha! ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0