återträff

halloj, på onsdags kväll efter KU började jag må riktigt dåligt, och innan jag la mig hade jag feber. Så på torsdagen när jag vaknade mådde jag riktigt dåligt och orkade knappt ställa mig upp... jag fick spendera dagen hos mormor och morfar så dom tog hand om mig i torsdag.. det visade sig att jag var sjuk var det bästa på hela veckan! för att när jag och mormor skulle få lite luft gick vi förbi en skola precis bredvid där de bor och i den skolan där går mina barndomsvänner från solna... det är en lång historia så lång historia kort, mina barndomsvänner var på rast och jag såg dom som tur var!! det var två år sen som jag träffade dom, och då var det i fem minuter bara. det var i solna när jag och min familj kollade på majbrasan :) så nästan prick två år sen... Det var jätte kul att se er igen och jag saknar er! så nästa helg ska jag träffa dom, återträff på g!! hehe de blev riktigt chockade när jag kom upp bakom dom x) hih

var hemma idag också men mår bra nu, mådde lite konstigt i morse men hade inte feber idag. har legat i soffan och kollat på det kungliga bröllopet i england idag och nu är jag helt frisk! tjingeling :) ♥


kärlek till er


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0