4 april 2011

hejhopp. Sitter och pluggar men ska lägga ifrån mig böckerna nu, kan verkligen inte plugga idag. vill liksom inte. haha säg någon gång jag vill det? hehe.. neh men idag är det måndag och solen har kommit fram! :) yeey!
den har varit borta de senaste dagarna :( .. så nu är jag på glatt humör. Håller på att reta mamma lite, det värsta är att hon knäcker mig tillbaka :/ haha. aja så kan det vara ibland.

Idag gick skolan snabbt, jag och kickan sprang ner till tandisen på lunchen och frågade hur mycket ett tandsmycke skulle kosta.. 500 kr sa de, så jag ringde mamio, hon sa ja, men nu är frågan om pappa tillåter det ;) haha. hoppas! för i så fall skaffar jag det i morgon med kickan! ett litet hjärta ska placeras på min tand! hih, har väntat på ett tandsmycke ett tag nu så är lite sådär galen just nu x) hehe. ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0