ta mig tillbaka!

sitter vid datan nu.. haha det kanske man fattar ?

Idag åkte jag till arlanda för att säga hejdå till syster! :( miss you sweetie! hehe har gett henne en lapp så hon kan handla lite saker till mig nu när hon är i new york x). Idag trodde jag att det skulle bli grillning, nada! aja vad ska man göra. inte mycket. Elin pelin frågade om jag ville hänga med på grönalund på söndag. Så om jag får pengar av mammi och pappi blir det grönan på söndag fan! :D yeah.

I morgon ska jag in till stan med mammi, köpa min jacka om den passar och så, sen blir det mys. ska ringa barndomsvän se vad hon har smidit för planer för lördagens kväll också. hehe.

lägger in låten jag lyssnar på just nu, varför inte liksom (A). Jute chriz kommer hem i morgon! två tummar upp fan! ♥


Fyfan vad jag saknar blidö när jag hör den här låten, Elin spelade låten hela helgen så det här var typ min sommar låt. Så jävla många minnen! vill tillbaka nu! haha. fyfan vad kul vi hade, när vi stod och dansade på ip.... osv..  älska!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0