ignorance

Hehe, vakna för typ en halvtimme sen, har lekt lite med patriks lilla hund! åh vad söt den är. typ dör. Den heter bamse, hehe. Nu ska vi göra i ordning oss och dra in till solna och fixa lite saker för veckan. Sen ska vi storhandla, great. boring!. men jag behövde inte följa med, men då måste jag städa mitt rum, och så lat som jag är nu, så kommer jag inte göra ett piss. haha :D. efter handlingen eller städningen, så kanske jag ska ut och träffa några. Sen senare ikväll ska jag vara med jossan! (: väldigt najsig dag, om man tar bort handlingen och det där. haha.

Nu börjar jag inte bli sjuk, utan är sjuk! fyfan, mår skit. hade jätte lite feber igår kväll :(.. aja nu ska jag hoppa in i duschen och fixa till mig lite.

juste, salt var skit bra. Lite knasig men ändå bra! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0