Come home!

oj då. har inte skrivit på länge, har haft fullt upp fan. Har pluggat sönder känns det som! hehe. Var med bästis idag. hehe prövade klänningen som jag fått av henne här om dagen! lovee iit!

I morgon kommer syster hem! och de andra, Fan vad najs det ska bli att träffa henne, bara hon inte dör på flyresan hem ;) :( jag vet jag är konstig haha!. pratade med henne igår, hon har köpt så mycket till mig, enligt henne, nej jag tror henne. Hon har säkert köpt lite saker till mig :). ska i varje fall bli grymt kul i morgon. Ska till arlanda och hämta henne!


haha spexfotot blev cp på mig, men hade så jävla kul asså! haha. lägger in tre bilder, orkar inte mer x)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0