MTV - EMA

Då har alla gått och nu är det dags att hoppa in i duschen. Efter det ska jag kolla på mtv ema. Det börjar klockan nio men man vill ju se på röda mattan innan så klockan åtta är jag bänkad.. haha,

I morgon är det måndag, shit inte redo för skolan.. har inte pluggat ett skit under lovet och nu när man kommer tillbaka två prov, en redovisning.. sen uppgift som jag är typ två veckor sen med att lämna in, eh och utvecklingsamtal, jah. Det blir kul, med jan och gräjjer... aja nu måste jag stänga av datan.. önska mig lycka till, kommer behöva det -.- ♥


vet att du fyllde år igår, men mitt inlägg kom aldrig upp
 grattis min mupp på femton års dagen! :D älskar dig♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0