hello from england!

hallo from England ;) haha tvungen, sitter hemma hos faster debbie just nu. har kelat lite med katten nar hon fragade om jag ville lana datan.. haha jag flog upp :p... har haft det fett najs, men langtar hem nu :(

i morgon ar det london som galler, shopping hela dagen och pa kvallen chinatown.. mumms anka (A) haha.
i morgon ska jag kopa lite presenter sa vi far se vad det blir till er. ja nu ska vi dricka te.. haha chock ;) sen ska jag nog sitta och prata lite, i morgon kommer min ena kusin hem (hit alltso ;) sa det ska bli kul att traffa henne, har inte sett henne pa nagot ar och det var bara en dag i london da... aja hare bra!

saknar er! ♥


Kommentarer
Postat av: crizs

låter helmysigt! saknar dig också!<3

2010-08-01 @ 18:28:41
URL: http://crizs.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0