allt knas!

happ nu är man helt pigg och rastlös. har typ sovit bort hela dagen :/ skulle ner och grilla med några men nu vet jag inte om det går :( familjen ska in till stan och fixa en massa och dom vill att jag hänger med! :@ jobbigt. Aja dom har inte sagt än om jag måste, så ska försöka komma ur allt det knasiga.

Åker jag inte blir det najs. Vet inte vilka som ens ska grilla men har nog en ide om vilka. Skolans första vecka var tja en plåga! haha, nu börjar jobbet men dom nya lärarna tyckte om mig, sa dom i varje fall så mitt smörande funkar :D yey haha. Ska ner och äta något, mamma sa att det kanske blir donken om jag ska följa med och där har man typ inte varit på länge! ha, ironsik där. Hur mycket glass kan man äta ;) thihi.

Haha, juste. jag mamma och pappi såg Remember me igår, alla börja gråta, eller inte pappa men han är udda på sitt sätt.. och jullan om du läser detta du hade rätt om slutet med planet, jag tänkte fel hehe! x)  ♥


2009!


Kommentarer
Postat av: jullan

MOHAHAH, i told you! :D

2010-08-28 @ 22:05:54
URL: http://jilia.blogg.se/
Postat av: natha

i know (A) haha.. :D

2010-08-29 @ 11:33:39
URL: http://nmhs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0